Składanie reklamacji
Reklamacji nie podlegają wszystkie produkty i usługi oferowane w I like balloons.
Konsument jest zobowiązany do użytkowania produktów zgodnie z ich przeznaczeniem. W momencie odebrania zamówienia od Sprzedawcy, Klient potwierdza zgodność produktów z zamówieniem. W związku z powyższym reklamacji nie podlegają balony (napompowane i nienapompowane), usługa pompowania balonów helem/powietrzem po odebraniu ich od Sprzedawcy oraz inne produkty charakteryzujące się krótką żywotnością, lub stworzone na specjalne zamówienie Klienta (regulamin pkt. 8.9.1(1), 8.9.1(3), 8.9.1.(4)).
Reklamacji nie podlegają również produkty uszkodzone w transporcie (regulamin pkt. 9.4, 9.5).
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
EKOPARTY
Ul. Kierbedzia 8 lokal 301
00-728 Warszawa
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
EKOPARTY
Ul. Kierbedzia 8 lokal 301
00-728 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.