Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

 

Reklamacji nie podlegają wszystkie produkty i usługi oferowane w I like balloons. 

Konsument jest zobowiązany do użytkowania produktów zgodnie z ich przeznaczeniem. W momencie odebrania zamówienia od Sprzedawcy, Klient potwierdza zgodność produktów z zamówieniem. W związku z powyższym reklamacji nie podlegają balony (napompowane i nienapompowane), usługa pompowania balonów helem/powietrzem po odebraniu ich od Sprzedawcy oraz inne produkty charakteryzujące się krótką żywotnością, lub stworzone na specjalne zamówienie Klienta (regulamin pkt. 8.9.1(1), 8.9.1(3), 8.9.1.(4)).

Reklamacji nie podlegają również produkty uszkodzone w transporcie (regulamin pkt. 9.4, 9.5).  

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

EKOPARTY

Ul. Kierbedzia 8 lokal 301

00-728 Warszawa 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

EKOPARTY

Ul. Kierbedzia 8 lokal 301

00-728 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl